miércoles, 9 de enero de 2008

cascades

avui plou i no pararà. però no patiu, no estem tristos. estem exactament a villa traful ("trafulka", com l'hem batejat), al costat del lago traful, un llac preciós que està a meitat de camí entre bariloche i san martín de los andes. estem fent tranquil·lament la ruta de los 7lagos. de fet, ahir cap al tard vam arribar aquí i no trobavem habitació, ni càmping ni res de res. però a última hora, vam trobar una cabana petiteta en la qual en una finestra hi havia un foli mal enganxat que posava: "HAY LUGAR". sort que la cris el va veure! resultat: $150 per nit. doncs hem decidit estar-nos-hi les dues nits i passar de san martín de los andes: "es más bello esto que aquéllo", ens han assegurat uns nois. de 0 a 100. penseu que vam estar a punt de dormir al cotxe!!! i això que el cotxe és bo, és un GOL (no golf, aquí són gol) és una habitació doble moníssima, amb moqueta, llençols nets, estufeta, endolls... dutxa, aigua calenta, etc. i com que no ha vingut ningú més, tota la cabana és nostra, això és: que a més, tenim llar de foc, cuina, living, televisió per cable, rentadores, escaletes, un porcho genial amb una vista de primeríssima línia al llac, barra de bar, finestrals... és estupendo! la millor casa que podíem aconseguir.

avui dia 9 hem sortit i plovia molt. tot el dia. però hem vist un cartell que posava "a cascadas" i no ens ho hem pensat. hem anat a veure dues cascades de dos rius diferents: cao-co ("cola-cao", l'hem titolat) i río blanco, pels seus corrents i ràpids. tot i ploure, ens han agradat molt. els caminets estaven molt cuidats i no hi havia ningú. demà de bon matí marxarem cap a l'aeroport de bariloche a buscar el nostre avió austral que ens durà a el calafate i a el chaltén. és una meravella de viatge, aquest. realment sempre el durem al nostre cor. gràcies, andes, per deixar-nos visitar-te. petonets. chaw

1 comentario:

cris dijo...

Hola soc jo altre vegada. M'heu llegit aquest matí, ara ja són les dotze de la nit, me'n vaig a dormie, però abans una miradeta per si habieu escrit alguna cosa, i Si!!!. M'agraden molt les vostres noticies i les vostres impessions de tot el que veieu. em feu una enveja, m'agradaria estar aqui amb vosaltres i compartir totes aquestes experiències.
Cris, a veure si quan arribis ens ho expliques bé.
menys mal que finalment vareu trobar casa, encara que resulti una mica cara si és tan fantàstic com dieu val la pena. Es important que mengeu i dormiu bé. Com aneu de diners?. Si us fa falta alguna cosa dieu.
Aqui a Barcelona, no plou, però també fa molta calor per l'època en que estem, a casa vem haver de tancar la calefacció perque sino ens torravem.
De neu poca, tot i que demà o divendres diuen que potser podria nevar una mica, ja ho veurem, no ho sembla pas.
Bé bona nit, demà us trucare pels volts de la una, hora d'aqui, que deuen ser aproximadament les deu del mati vostres.
Un petó i unba abraçada molt forta.